13. sep. 2013

har du hørt historien?

Ja, her skal du høre.. Var på treff i helga, supergøy selvfølgelig. Satt den de kuleste damene Linn Kristine og Ragnhild. Men det er en ting jeg virkelig ikke takler, og det er deres finunderlige utfordringer. Jeg er egentlig ganske glad i utfordringer, men ikke deres. hehe.. Her fikk jeg utlevert mønsterark, og silkepapir, fiskepunch, og jeg fikk IKKE bruke blomster (ikke at det gjorde meg så mye) men det som virkelig var en utfordring var at jeg IKKE fikk bruke maling, mist eller stempel. Og jeg er kanskje i overkant avhengig av alle de tingene. Og så måtte den passe til en utfordring. Og ettersom at jeg er litt svak for skissedilla sine skisser så måtte den få bli med her.
 
Vil samtidig si at selv om dette bildet er litt uklart så er det et bilde jeg er så glad i. Det er av gutten min og Birgit som har vært hans kontaktperson i 2år. Og den kjemien de to hadde var helt spesiell, så selv om dette ble en litt merkelig LO så kommer den til å bety mye for både Arn Magnus og meg.
 





5 kommentarer:

  1. great backround work!!!! awesome page!!!!
    thanks for playing with us at skissedilla ;)
    bizzzzzzzzzzzzzzz

    SvarSlett
  2. Sjå dær ja Gunn Elin :) Deinn vart jo kjæmpe fin, like bakrunn å de få detaljan du fikk bruk! :) Hadd d kjæmpe arti sammen med dåkk to snuppeluran. Å æ glæde mæ t å sitt sammen med dåkk på Steinkjerscrappa. Kainn næstn itj vent. :)
    Takk for at du lekte med oss i Skissedilla.
    Klæm fra Ranhild. :)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. WOW! What a fantastic layout! I love every little piece of it!

    SvarSlett
  5. Ser man det. Blandt de 3 beste. Tror du skylder noen en STOR takk! ;) Tøff LO! :)

    SvarSlett